You can call me Seda

Tjo!
Jag tänkte försöka blogga igen då jag behöver skriva ut mina känslor och sånt. Men mest för att det är roligt ofc!
 
Har ni någonsin känt er helt tomma? Ni vet inte vad ni ska göra och blir irriterad på er själva för det.
Dom flesta tror att jag är alltid är glad (förutom när jag ska sova) Men just nu känner jag mig irriterad på allt. Nu tänker ni för modligen att jag har pms men det har jag faktiskt inte. Jag blir irriterad på att datorn inte fungerar, så irriterad att jag håller seriöst på att slänga den i väggen. Jag blev irriterad för att jag hade en filt på mig när jag  inte frös. Tänkte då också men vafan ska jag alltid ha  filt på mig. Jag fryser ju förfan hela tiden!
 
En till sak jag tycker är jobbigt är att jag typ är den "starka i mitt gäng". Det är som om alla blir förvånade om jag visar känslor. Det känns som om alla tänker att det är jag som ska hålla ihop allting och reda ut alla andras problem. Men jag har andra problem. Mina problem. Jag mår inte så jävla bra själv. Jag visar det bara inte. 
Jag vill inte gå runt o va deprimerad hela tiden för att jag vet att såhär ser jag ut och såhär är jag. Det är såhär jag är och jag kan aldrig ändra på det. En av mina kompisar skämtar om mina händer hela tiden. Det är inte så jävla kul! Jag har redan komplex för mina händer. Dom är så spinkiga. Förutom mina tummar som ser ut som berg i gemförelse mot mina andra fingrar.
 
Kan tyvärr inte skriva så mycket mer för det är skola imorron
 
//Seda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

seda.blogg.se

Seda kan ni kalla mig. Jag kommer blogga från allt mellan himmel och jord

RSS 2.0