Sjuk

Japp nu är jag riktigt förskyld.
Det är INTE bra eftersom jag ska tävla för första gången om 12 dagar?😷😷😷😛😫😫😫😫😫😫😫 😷😷😢💩
Så nu har jag varit hemma från skolan hela dagen. Avskyr det. Jag kom och tänka på ett minne då när jag skulle göra ett prov i aulan och en i 9:an sa: du tjejen kan jag få låna ett papper. När det gick uppför mig att det var mig han pratade med rev jag snabbt av ett papper från mitt block och gav det till honom. Han sa inget mer sedan. Jag var inte kär i honom eller något jag visste bara vad han hette. Men när folk som inte känner mig pratar med mig blir jag lite typ stolt över mig själv på något sätt. Jag blev såklart därför lite besviken på att han inte sa något mer sen. När jag satt o tänkte på det här minnet kom jag på mig själv att tänka: Han såg ellerfall att jag var tjej. Det är sådana gånger jag blir så arg på mig själv. 

Missförstå mig inte nu, jag skulle aldrig skära mig själv. Fast det spelar ingen roll om ni tror det. Ni vet ju ändå inte vem jag är. Det tycker jag är skönt. Jag vill inte att alla ska veta att jag har en blogg. På något sätt känns det pinsamt. Jag vill inte att någon som jag känner ska se denna blogg. Jag vill inte att dom ska läsa mina tankar och känslor. Dom kan få fortsätta gissa. 
Ska nog gå till skolan imorgon. Prov💩
Ikväll ska jag kolla på paradise hotel. Vilka är med mig?😜

//Seda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

seda.blogg.se

Seda kan ni kalla mig. Jag kommer blogga från allt mellan himmel och jord

RSS 2.0